SelfCheck In - zyskaj czas dla rejestratorek, oszczędź czas pacjenta
Aplikację internetową SelfCheck In można uruchomić z dowolnej przeglądarki na komputerze stacjonarnym oraz na urządzeniach mobilnych (np. telefon, tablet). SelfCheck In to nowa funkcjonalność dedykowana dla systemu Optimed24, dzięki której pacjent bardzo szybko i sprawnie może powiadomić o swoim przybyciu do poradni. Jakie korzyści płyną z wprowadzonego przez nas rozwiązania?
Oto i one:
1. Oszczędność czasu pacjenta. Osoba zamiast tracić cenne minuty, stojąc w kolejce do rejestracji, może udać się pod gabinet lekarza. Wystarczy tylko parę sekund na zaznaczenie swojej obecności w aplikacji i personel medyczny już wie, że pacjent zjawił się i oczekuje na wizytę.
2. Oszczędność czasu rejestratorki. Pacjent po przybyciu do poradni, nie jest zobligowany do udania się w pierwszej kolejności do rejestracji. Co to oznacza? Zredukowaną do minimum kolejkę osób, które uprzednio zarejestrowały się na wizytę i aktualnie oczekują w poradni, aby powiadomić personel medyczny o swojej obecności. Część pacjentów, którzy będą użytkować aplikację SelfCheck In, nie będzie musiało już korzystać z obsługi rejestracji po to, aby tylko powiadomić o swoim przybyciu, gdyż dzięki aplikacji SelfCheck In zarówno rejestratorka, jak i lekarz, otrzymają informację, iż osoba znajduje się już w poczekalni i oczekuje na przyjęcie przez lekarza. Zatem rejestratorki będą mogły poświęcić więcej czasu na wykonywanie innych obowiązków.
3. Dzięki zredukowaniu owej kolejki praca w placówce medycznej (w której jak wiadomo mnóstwo się dzieje) stanie się nieco spokojniejsza. Co więcej pozwoli uniknąć konfrontacji, czasem niosących ze sobą stres i dyskomfort, pomiędzy personelem medycznym i pacjentami. Toteż ograniczenie stresu pracowników, zapewnia lepsze ich samopoczucie, a zatem wpływa pozytywnie na efektywność wykonywanej pracy i przede wszystkim na zdrowie.
4. Sprawna obsługa personelu (bo czyż nie będzie mieć więcej czasu, np. na przygotowanie dokumentacji dla lekarza?) oraz spokojna i miła to gwarancja satysfakcji pacjentów z pracy placówki medycznej.
Zastanawiają się Państwo, a co jeśli pacjent w pośpiechu zaznaczy złą wizytę w systemie? Przewidzieliśmy i taką sytuację, dlatego też odnotowanie obecności przez pacjenta jest możliwe tylko w dniu bieżącym. Zatem nie ma możliwości pomyłki
Reasumując aplikacja SelfCheck In z całą pewnością usprawni pracę w poradni.